Sista helgen i augusti.

Det är ju meningslöst att sitta och ursäkta sig för att man inte skrivit på länge..igen..
Det lär ju inte bli nån förbättring bara för det misstänker jag, äh, lika bra att fortsätta som nu. Skriva ett inlägg då lusten faller på helt enkelt.

Helgen har varit bra, mycket bra faktiskt!
Först ut var fredag med jobb fram till fem (fick sluta en timma tidigare) och sedan ilfart till Rätan för att tillsammans med pappa, Kristina, Amanda och Moa åka och spela bingo i Hoddal. Och faktiskt - JAG VANN (!!) första gången i hela mitt liv som jag vinner på bilbingo. Även om summan kanske inte var så enorm så var det iaf skoj och jag gick 60 spänn plus, haha. Tillbaka i Rätan blev det en tur till stallet för att natta de fyrbenta vännerna och sedan bort till Ingvar där det var lite samkväm och alkohol. Trevligt och vid tre kom jag hem.

Rätt tidig morgon för Norling igår då det skulle hinnas med ett besök på hembygdsgården för en tallrik flötgröt innan jag, pappa, farfar och Moa styrde kosan mot Brunflo och fotbollsmatch. Matchen slutade 5-3 till YIK så vi kunde nöjda och glada åka hem för att tagga till inför den stundande pubkvällen. Först kräftkalas hemma hos Micke och Erika med trevligt folk och därefter Norsgårn för att dansa jävlar anamma! Sjukt skojig kväll, mera sånna tack! :)

Idag har det varit rätt lugnt. Ätit på Wärds med folk från gårdagens kräftkalas, druckit några koppar kaffe och egentligen bara varit. Rätt skönt me sånna dagar också emellanåt faktiskt.

I morgon är det åter dags för jobb vilket inte kändes särskilt lockande. Huga. Men men, ett ont måste som med största sannorlikhet lär hålla på ett gäng år till så det är väl bara att gilla läget..i guess..

I övrigt, bortsett från det här med jobbet nu då, så ser faktiskt veckan rätt lovande ut.
Lugnt i morgon vad jag vet, fotbollsmatch på tisdag i Hogdal och vip kväll på Make Up Store på onsdag. Även att det pratas om ett biobesök med kusinerna under veckan :) Sen till helgen vet vi ju alla att det är älghälga här i Svenstavik vilket då brukar betyda skojigheter på Draupner! En bra vecka har jag alltså att se fram emot! :D

Nä, om man kanske skulle ta och göra sig klar för kvällen.
Tanken är ju att gå till jobbet i morgon och eftersom jag känner mig själv rätt bra vid det här laget vet jag därför att det är lika bra att gå och lägga sig nu!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0