Tänk hur det är va, varje dag går man och ...

img_6949 (MMS)

Tänk hur det är va, varje dag går man och funderar över va man ska äta till middag.. VARJE dag! Med frukost är det aldrig båt problem, det är lätt och man äter det man är sugen på. Iaf, middan här, idag har varit samma lika som övriga dagar. Var in på Ica för att få lite inspiration men insåg då jag betalt och höll på att packa ner varorna att 'det här kan man ju fan inte göra nåt av', mjölk, lite grönsaker, kesella och ost.. Hum. Well, hemma i frysen hittade jag iaf pärbullar och bacon vilket det fick bli idag serverat med coleslaw - snabbt, enkelt och gott! Det jag egentligen ville komma fram till med det här inlägget var att jag skulle behöva nån som; kommer på vad jag ska äta samt inhandlar maten (det är givetvis jag som betalar), det praktiska kan jag sen göra själv. SÅÅÅ, nån som känner sig manad? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0