Det som är bra..

..med att följa med pappa in till stan å julhandla är att man kan styra rätt bra över vad som köps.

Here's the deal,
Pappa avskyr att handla julklappar, tror även att han avskyr att gå på stan (vare sig det är julhandel eller bara vanlig nöjesshopping). Därför vill han att det ska gå så fort som möjligt. Under årens lopp har jag och syster blivit rätt dåliga på att önska oss saker, kommer aldrig på nåt i rimlig prisklass så därför blir det oftast pengar. Idag hittade jag dock en sak jag velat ha en längre tid och då var det ju perfekt att låta pappa betala ;)

Nu är det dock torka igen så jag misstänker att det även i år blir något tunt paket - vilket i och för sig är bra så man kan shoppa loss på mellandagarean :)

Nä, nu ger vi upp city och styr kosan vidare mot Ica Maxi och sedan Elgiganten innan det är dags att åka hem och jobba.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0