Intensivt!

I vanliga fall ser jag mitt liv som rätt innehållslöst. Ni vet den där 'äta, jobba, sova' grejen. Jag gör inte så mycket annat.. Men nu de senaste dagarna har det varit rejält intensivt som det känns. Och av bombnedslaget här i lägenheten att döma kan jag tala om att det om inte annat SYNS att jag de senaste dagarna mest bara varit inne och vänt (=kasta ifrån mig det jag har i händerna och ta med mig nåt nytt)

Som vanligt då med andra ord.

Dagen med morbror har varit riktigt mysig i alla fall! Det händer inte så ofta att det bara är han och jag vilket är trist. Men när det väl händer har vi riktigt roligt ihop :) Han är nog mer som en kompis (eventuellt storebror) än en morbror, skiljer bara tio år mellan oss så numera, när jag knatat en bit över 20 strecket, känns vi nästan jämngamla..

Känns bra att kunna stryka ännu en julklapp på listan, bara tre kvar, tre lätta :)

Morgondagen för min del lär till största del bestå av att få undan lite mer tvätt, rensa i garderoberna, städa lägenheten och ringa lite jobbrelaterade samtal - allt detta innan halv fyra då det är dags att knata till jobbet.

Nä, lite samkväm me karln (Zlatan alltså..) innan det är dags att sussa.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0