Lördags fix.

Har inte gjort ett endaste dugg idag. Hade vaken natt inatt så egentligen borde jag väl sovit igen de timmar jag missade då MEN jag vet vilket helvete det kommer att bli ikväll så det har bara blivit nån liten powernap i soffan. I soffan ja..det är där jag spenderat hela min dag om jag tänker efter. Varvat mellan boken om Zlatan, wordfeud, Facebook och nån film - rätt okej faktiskt.

Men nu känner jag att jag måste ut en sväng. Tänkte dra på mig lite kläder och gå hem till mamma för att hämta lite saker och sedan Ica för att handla det sista till kvällens middag (pizza!) och sen hem igen och börja kocka.

Fick i alla fall ett ryck nyss när jag pratade med Sophie på telefon så jag tog och sminkade mig - alltid skoj att vara lite lördagsfin ju ;) Sen blir jag även så rastlös då jag pratar i telefon så att sminka sig är en perfekt sak att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0