Mys i sikte!

Åh vilken mysig helg jag har inställt i mitt sikte!

Till att börja med åker jag till Rätan ikväll. Där har pappa laddat upp med godis and I will bring the beer vilket då betyder att det eventuellt kan bli lite tapetsering, nån öl och mys :) I morgon blir det mer tapetsering så vi blir klara med hallen nån gång, ska bli sååå skoj att se det färdiga resultatet!

I alla fall.

Efter morgondagens tapetsering slänger jag mig i Hyndan och susar tillbaka till Svenstavik och sedan Vigge där Ullis väntar. Vin, resplaner och mys står sedan på schemat - jag längtar! Därefter lutar det åt en liten tur på Huskey där The Relatives spelar. Dock är vi i behov av chaufför - NÅN som känner sig manad? :)

Later on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0