Några dagar före..

..dopparedan!
Jisses, bara 5 ynka dagar kvar till julafton - kan inte fatta det! Och vart har min julstämning gömt sig? Känns inget speciellt alls i år faktiskt, inte nåt. Dock misstänker jag att den lär infinna sig då vi anländer till momma på julafton. Det är ju som tomteland där denna tiden på året. Huuuuur många tomtar och annat julpynt som helst! Räknade tomtarna för nåt år sen och då var det 1200 stycken tror jag, ska kanske räkna dom i år igen och se hur många det är nu :)

Befinner mig i alla fall i Rätan nu. Är ledig tills på onsdag så då passade jag på att åka hit :) Har varit hemma hos Micke och Erika ikväll, fikat och surrat en massa - mys!

I morgon ska jag städa lite samt koka lite ischoklad och eventuellt knäck (om jag orkar..) så vi har nå sött att äta i helgen här :)


Nää, nu ska jag lägga mig och kika på film tills jag somnar och när jag väl somnar ska jag drömma om en fin pojke - det är i alla fall vad jag vill göra.. Hoppas kan man ju!
Jaja,
Godnatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0