Nu är det gjort..

Sådär ja!
Nu har jag tagit ur pluggarna ur mina öron för att låta töjningen växa igen till normalstora hål.

Varför?

Jo för att jag börjat tröttna på att aldrig kunna använda fina örhängen! Hittar ofta jättefina då man är i stan men ser aldrig någon mening med att köpa några då mina hål ändå är för stora (8 mm) för att kunna ha sånna.. Men nu är dom som sagt urtagna och jag kan återigen snart börja använda 'normala' örsmycken. Det första jag ska inhandla är ett par SJUKT snygga ringar från Laila Bagges kollektion 'Rock by Sweden' - så de så!

Tills dess att hålen gått tillbaka till normalstorlek får ni ursäkta att jag kan tänkas se lite rolig ut.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0