Och nu då?

Alltså seriöst, jag behöver tips om vad man kan fördriva en vaken natt på jobbet med!?

Titta på film så klart men det bygger ju lite på att man har några bra filmer att se - vilket inte jag har.. Eller jo, jag har en ny som jag kan dra igång men den är ju över långt innan den här natten är det. Satt även och funderare på om jag kanske skulle gå igenom alla mina bilder. Har under ett gäng års tid tänkt gå igenom bilderna för att då välja ut vilka man ska framkalla och inte. För seriöst, det är ju MYCKET roligare med papperskopior än att bara ha dem liggandes på en hårddisk.. Dock känns det som en sjukt trist uppgift, eller? Kanske inte. Kan ju börja med ett album så får vi se vart vi hamnar sen..

Men först blir det lite film, 'Bridesmaids' var det visst.
So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0