Omöjligt.

Tanken var ju då jag kom hem efter en natts jobb att sova en timma eller två.. Men icke!

Sjukt trött lägger jag mig i sängen, sluter ögonen och verkligen njuter av hur skön min säng var ju där och då. Och sen, väntan.. En jävla väntan på en sömn som vägrade infinna sig. På sin höjd hamnade jag i nån sorts dvala men vaknade då lika snabbt som jag somnat av en massa sjuka drömmar som jag inte ens kommer ihåg nu. I över två timmar låg jag sådär tills jag blev sur och gick upp.

Fräschade på utseendet lite och begav mig sedan ut på byn och upp på mammas jobb där jag nu sitter och i väntar morbror. Ska va moraliskt stöd och smakråd idag för hans sista julklappsinköp :)
Han borde snart vara på plats tycker jag..

I övrigt kan jag bara meddela att PC's julkonsert i stora kyrkan igår var underbart fin! Alla var så fina och sjöng sagolikt bra :)

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0