Så va de klippt!

Efter jobbet i morse åkte jag hem på Klövervägen där Bengan och pojkarna var. Föreslog för de små att vi kanske skulle ta oss an deras kalufser idag så det är klart till julafton. Och faktiskt, de gick frivilligt med på det - båda två! Måste berott på att jag sa att jag även kunde färga håret på dom om dom ville..

Eftersom Marcus är den mest otåliga av dom fick han sätta sig under saxen först. Efter klippningen blev det färgning, lila ville han ha. William nästa, klipp och röd hårfärg :)

Dom blev så fina så!
Efter allt bestyr med håret blev det korv och mos till lunch innan jag packade ihop mina saker och rullade hemåt. Funderar nu på vad jag ska fördriva resten av dagen med.. Borde fortsätta med städningen som inte blev kvar igår men det kändes trist. Borde även sova lite då det inte blev alltför många timmar inatt som var och för att jag ska iväg och ha vaken natt inatt. Dessutom borde jag sticka ut på en löptur..

Jaja, tror det får bli soffläge och en film först. Hinner jag inget mer kan man alltid ta det i morgon - eller nån annan dag :)


Mina fina små troll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0