Sankta Lucia.

Ååh va less jag blir. Lyckades komponera ihop ett lagomt långt och något sånär intressant inlägg så försvinner allt!

Well well.
Ligger hemma i soffan och njuter. Är helt slut i kroppen så efter att jag satt på en tvättmaskin i morse då jag kom hem gjorde jag i ordning frukost och satte mig sedan i soffan för att avnjuta den till en film, Tron. Slumrade till och vaknade nu för ett litet tag sen.

Är fortfarande trött och seg och känner inte för att kliva upp än. Men dels är tvätten antagligen klar så jag borde gå och hämta den samt att jag även är godissugen och kan inte se en bättre fortsättning på min tid här i soffan än med lite gott att tugga på.. Hum, orkar jag verkligen pallra mig ner på Ica för att lösa det här?

Hum..

Återstår att se, vi tar tvätten nu först och främst så kanske mitt godissug, om jag har riktigt tur, hinner gå över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0