Testar igen :)

Sådär ja, efter dryga timman fick jag till EN sak, nämligen att, som ni förhoppningsvis ser, få den första bokstaven i varje inlägg större än de övriga - wiihooo!

1-0 till Norling va!?

Försökte mig även på det här med headern men gav upp det lika snabbt. Det skulle verkligen vara överkurs att ge sig i kast med något sådant tror jag. Nä bättre att överlåta det till någon som kan.. Ehrm, ELLE!? :)

Nu ska vi se om jag kan få till det här med bilderna som jag vill. Vill, i vissa fall, ha dem bredvid texten istället för under/ovanför. Har nu läst och kanske också fattat, we'll see..

Nu vill jag alltså lägga upp en bild, vi tar en bild på en av alla mina kärlekar ;) 
I alla fall, jag vill ha den här bredvid nu..
WIIIHOOO!
I made it again.
Jag kanske inte är ett hopplöst fall ändå trots allt!?


Btw, visst är han förjävla söt? ;)






Kommentarer
Postat av: Mariana

Ett tips...

Skaffa en helt ny blogg, som du testar och trixar på. Då får det lixom se ut lite hur det vill innan man är nöjd och vill visa upp den för sina läsare :)

2011-12-19 @ 09:13:35
URL: http://emzeta80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0