Vart tar dom vägen!?

Rubriken syftar såklart påse lediga dagarna.. VART tar som vägen?

I morgon går jag in på min sista lediga dag innan det är dags för ett arbetspass igen (förvisso är jag sedan ledig lördag-söndag igen men ändå..), 3 lediga dagar över..igen.

Har inte gjort många knop de senaste två dagarna vill jag lova. Kollat Greys mest om jag ska vara ärlig. Dock tog jag mig faktiskt hela vägen till Brånan ikväll för lite kaffe och mys tillsammans med Micke och Emma-Lina :)
Nu ligger jag ÅTERIGEN och kikar på Greys innan det är dags att stänga sina blå. I morgon är det uppstigning i sju snåret för att sedan klockan åtta infinna mig hos momma där det ska bjudas på frukost för att sedan tillsammans med henne och mamma åka till stan och sätta sprätt på pengarna (igen!) Har på känn att morgondagen kommer att bli bra. Efter statsbesöket är det jag som styr kosan mot Rätan för att hjälpa pappsen med det sista som ska göras i hallen innan det är dags för tapetsering. Var och beställde tapeterna igår så de bör dyka upp på fredag - spännande! Tror dock att det kommer bli grymt bra! Hoppas även faderskapet ska tycka det, han gav mig fria händer så det ska bli skoj att se hans min då han får se dom ;)

Nää, se klart det här avsnittet sen är det namne mig dags att sova,
gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0