Alla ♥ dag.

Hum..länge sen jag firade alla hjärtans känns det som.
Tror banne mig inte jag gjort det sen 2008, hujedamig så länge sen..

Inte för att jag haft direkt ont av det men ändå, jag är en mysig människa och vill gärna göra något speciellt en dag som denna. Jag är inte en sån som går mot strömmen och vägrar fira bara för att 'alla andra gör det'. Nänä, traditioner är till för att hållas - alla hjärtans är till för att firas!


Hade väl inga större förhoppningar om den här dagen då jag tvingade mig upp i morse. Men ack så bra den blev! Efter att jag slutat jobba klockan 12 plockade jag upp syster och styrde kosan mot Svensta. Svida om lite kläder och sedan vidare mot staden där det blev fika med mamma, Bengt och Jon. Efter fikat med dom mötte vi upp Angelica och Marielle för fika nummer 2 på Pause. Mys mys :) Då pappa anlänt till stan blev det middag med honom på Larrys (sjukt gott!) och slutligen påhälsning av Ulla - en MYCKET BRA dag, från början till slut!

..det enda minuset, ett stort minus, är att Emma nu sitter på tåget påväg neråt landet igen :/ Ska verkligen se till att ta mig ner SNARAST så jag får mysa med henne snart igen (henne och alla andra godingar som mitt hjärta saknar). Nån gång i mars blir bra! :)


Tvätta bort sminket och krypa ner kanske, vore ju gött att komma i säng i någorlunda tid nångång. Tror min kropp skulle må bra av det!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0