Arlanda.

Svensk mark, svensk luft, scensk mat - no e ma heime, eller ja, nu är vi i Sverige!

Dryg resa som trots en jäkla massa timmars väntande ändå gått rätt snabbt, det tackar vi för. Min psykiskt instabilia reskompis är nog gladast av oss båda skulle jag gissa. Jisses, där kan vi då rakt inte snacka om nerver av stål (framförallt inte då det handlar om incheckning etc). Kul för henne att hon fått privilegiet att resa med en person som; 1. heter tidsoptimist i andra namn och 2. föddes 10 minuter försent, haha! Dock måste jag medge att hon är ruskigt söt när hon irrar omkring, tittandes på klockan var och varannan minut  <3

Satan va ovant det var att använda sig av å ä och ö..
Känns helskumt..

Arlandahäng nu fram till klockan fyra ungefär då det är dags att hoppa på tåget som ska ta oss hem!
Fint ska det bli, fin fint! :)

..blev dessutom påmind om att det är vecka 6 nu = Rydell & Quick på Skalet, ohmy!
Att jag dessutom fick höra den glada nyheten att min fina syster kommer hem på torsdag gjorde det hela bara om möjligt ÄNNU BÄTTRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0