Att ta tillvara på tiden.

Jobbar delad tur idag;
08-12.15 och sedan 16.00-20.00

Bra de då det är grymt väder ute! Åkte hem till Rätan efter jobbet, slängde på mig lite andra kläder och drog iväg med skotern till Mullbergs. Kolbulle och mys i det härliga, om än kanske lite kalla, vädret. Seriöst bor man nog på det finaste stället i världen! Finns nog inget som slår ett solbadande vinterlandskap i norr (helst med vy över fjället!) ojojoj, det är kärlek det! :)

Ikväll går funderingarna kring en tur på Skalet för att reka lite. Kankse i alla fall, om mina kumpaner vill följa med vill säga - ELLE, KRISTOFFER!? :) Och i morgon har det pratats om en skotertur, en tur av den längre varianten. Ska man tro vädret för morgondagen ska det bli lika som idag fast varmare, vore ju grymt!

Nänä, nu ska jag svida om och bege mig.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0