Back to life..

..back to reality.

Nog fan kan man säga att man direkt kastades in i verkligheten då man kom hem;

1. Det har snöat kopiösa mängder. Känslan av att man bara för någon dag sedan låg på en strand och stekte under en klarblå himmel känns ganska avlägsen.

2. Verklighet = jobb. Kickade igång arbetandet efter semestern med en heldag; 07.30-22.30

Sådär ja, nu är all energi man trodde man fått tillbaka borta igen - allt är som det ska vara då med andra ord.
Nädå, man ska väl inte klaga egentligen. Arbetsdagen har faktiskt gått rätt fort och varit rätt smärtfri (peppar peppar). Hoppas det fortsätter så nu då jag tagit på mig en sjuhelsikes massa jobb resten av den här månaden. Det måste fortsätta så.



I övrigt längtar jag nu sjukt mycket efter att krypa ner under täcket och slå upp min bok om AC/DC, verkar ju ligga i samma klass som Heroin diaries och The Dirt vilket gillas skarpt! En annan sak jag också längtar efter är att vakna i morgon och åka till stan för att hämta hem systeryster som anlände dit nu ikväll :D

Bra bra bra, en massa bra helt enkelt!
Att det dessutom skall skakas rumpa på Skalet i helgen med fin fina människor är inte heller något annat än BRA!


..en sak som däremot inte är bra är att jag är sjukt dålig på Monopol, fattar fan inte!
Spelar ingen roll om jag så skulle äga varenda gata på spelet så skulle det ändå sluta med att jag gick bankrutt. Kanske måste sluta upp med mitt resonemang om att 'de e int pengran de sitt i'?

Kanske.


Well, sova nu då.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0