Evighetsprojekt..

Men nu har jag dragit på mig ett projekt som hette duga!
Lägga upp bilderna från Thailand - drygt 600 som det ska sållas emellan, yes!

Men allt för min Sophie, allt för att hon ska vara glad :)

Lugn dag idag.
Hälsat på farfar där det bjöds på fika och har sen mest bara spelat Nintendo Ds, shiiiit va beroendeframkallande det är.. Tur att jag ska börja mitt nya liv i morgon så jag inte blir helt nörd (i morgon, eller nån annan dag men helst i morgon..!)

Jobbar förresten i morgon också, 07.30-12.00 tror jag visst att det var. Kan man ju ta faktiskt. Efter jobbet blir det staden för lite häng med syster innan hon drar till Götet igen.. Tycker ju förståss att hon gott kunde stanna ett tag till men men, man får ju inte alltid som man vill :/ Sen är det kanske dessutom min tur att åka neråt denna gång!? Ska banne mig ta och planera in en tripp snart, på tok för länge sen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0