Finväre :)

Man blir så glad då man vaknar och ser att solen lyser!
Det spelar ingen roll om du planerat en heldag inomhur, bara av att se att den är framme gör en så mycket gladare och piggare :)

Jag överlevde natten även om det blev lite körigt vid fem snåret. Dock gick det bra och straxt efter sju kunde jag åter rulla neråt Rätan igen där min stora sköna säng väntade. Fantastiskt. Men det är som lite konstigt, trots att man är så sjukt trött (som jag var i morse) och har sovit på tok för lite vaknade jag ändå innan ett idag! Finns två sidor med det;

Baksida
- Jag känner mig bakfull nu på grund av sömnbristen.
Framsidan - Jag får förhoppningsvis lättare att somna inatt.

Pest eller kolera :p

Undrar just om jag ska vila en stund och sedan kanske städa ihop lite här.
Känner mig faktiskt lite småsugen på att städa och då är det väl bäst att passa på innan suget försvinner!



Aaaaah justja!
Igår beställde jag tågbiljetter till G Ö T E B O R G ! :D
Åker ner den 23:e mars och hem den 29:e - men längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0