Frukostdiet?

Idag mina kära vänner blev minsann Ida Norling medlem på Kroppsbolaget!
Jojo, här ska minsann brännas fett i hopp om en trevlig 'beach 2011'

Känner mig faktiskt riktigt taggat och tror jag lyckats pussla ihop en bra träningsvecka till kommande vecka :) Motivationen är verkligen på topp och jag kan inte bärga mig tills jag får boka in passen (kan inte göra det än pga. att jag inte fått nån kod än). Ska bli sååååå skoj! :D Vet dock inte om det är till min fördel att det är 'vasaloppsvecka' där nästa vecka. Detta innebär att många av passen är 2 timmar istället för ex. 1. Well well, lika bra att gå ut hårt, eller? :) Jaja, jag SKA fixa det för jag SKA få snygg kropp, så de så!


På tal om träning..
Maten, jag älskar ju mat och fick jag skulle jag äta dygnet runt (minst). Och just nu har jag kommit fram till att 'frukostmaten' tex. fil och flingor med mera är sjuuuukt gott! Har förvisso alltid varit en frukost älskare men nu har det blivit mer än vad det varit förut. 

Så nu undrar jag;
Finns det nåt som heter frukostdiet? Alltså finns det en diet som baserar sig på att man endast/till största del äter frukostmat? Om detta nu (mot all förmodan) finns, är det då garanterad viktnedgång?

Tacksam för svar för detta är en diet som jag känner att jag lätt skulle kunna hålla ett tag ;p
Haha.

(Och nej, egentligen är jag en person som inte tror på dieter utan är mer av den sorten som anser att vanlig husmanskost är det allra bästa!)  



Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0