Hem-hemma.

Jaa nu är jag hemma, inte bara i Sverige utan hemma i Svenstavik (åkte från hemma lägenheten idag).
Igår då jag klev in i hallen i läggan kändes det bra, att dessutom upptäcka att pappa köpt mickro och satt upp en lampa i hallen gjorde det bara ännu skojigare att vara där (tack bästa du!) :)

Att ligga i min säng kändes gudomligt och jag somnade nog innan förtexten visats klart på filmen jag skulle se.. Men that's it.

Vaknade i morse vid 7 och kunde absolut inte somna om sen.. Kikade nyhetsmorgon, ringde arbetande vänner och bara gick omkring. Tillslut svarade Sophie och vi kunde gå och luncha på Törners samt dra slutsatsen att 'vi ska nog inte vara här, vi ska vara där..!'

Tröstshoppade en massa smycken, en t-shirt och en kofta i hopp om att det skulle kännas bättre. Det gjorde det..en liten stund..sen ville vi iväg igen! Planen är nu sådan att det blir en ny resa nästa år, dock minst en månad denna gång då vi kommit fram till att två veckor är på tok för kort tid. Med den vetskapen, att vi ska iväg igen, känns det faktiskt lite bättre. Morgondagens monsterpass på jobbet (07.30-15.00 och sedan 16-22.30) känns inte ens så hemskt då man vet vad målet med allt jobb är, dessutom ska det såklart bli skoj att träffa alla goa kollegor också! :)

Haft lite present utdelning här på Klövervägen nu ikväll, skoj att se att det man köpt föll dom i smaken :) Har dessutom visat alla bilder (som jag ska lägga ut på facebook..tids nog..) och ätit GO fika i form av fil med müsli och ostmackor - men GOTT!


Nu försöker jag få tag på nån att leka med men ingen verkar vilja svara..
Dååååålig stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0