Jag vill HEM!

Men serriii!
NU vill jag hem, hem till Svensk mat, mildare klimat, min iPhone, min sang, min dusch, familjen.. Ja, till och med jobbet langtar jag lite efter - ALLT utom denna vantan! (Sjalvklart hade jag helst av allt stannat kvar i Thai ett tag till)

Tur att jag och Sophie borjar ga in i stadiet 'overtrotta' och kan skarata at i princip allt.
Just nu har vi hamnat i nat oserist harmande av en thailandare pa Koh Lanta som kom fram och sjong varldens grymmaste 'glasslat'. Lovar att laga ut ett klipp pa den har safort jag har tillgang, haha!


En valdigt stort minus med detta vantande ar att man kompenserar upp tristesen med att ata.. Och det ar tva stora minus: 1. for jag ar inte hungrig och borde da alltsa inta ata och 2. min mage ar absolut inte med pa stora matintag idag som det verkar, inte Sophies heller.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0