Kreativiteten.

Startade dagen med att dammsuga hela huset.
Kasta i mig lite frukost och sedan en promenad med Frasse bort till stallet där det blev mockning och utfodring. Är nu hemma på Gröngatan igen där det ska bli lite mat innan det är dags att åka till Åsarna och arbeta 16-22.30

I morgon är det minsann rea i Svenstavik.
Jag vet en som ska ut och kika (läs fynda!) :)


Jag skulle ha bränt en skiva.
Börjar bli rätt less på den musik som finns i bilen nu, har hört den ett gäng gånger.. Misstänker att jag dock inte hinner med något sånt idag, tyvärr.


Mjaamjaaa, lite smink och andra kläder och jag är redo att bege mig.
So long!

Kommentarer
Postat av: Caroline Modén

kära idag :) jag vill inte stressa dig. men en uppdatering vore trevligt:) har läst det här inlägget tio gånger nu :) have a nice day.



puss å kram

2011-03-10 @ 08:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0