Obalans.

Känner av sjuk obalans i mitt liv just nu.
Bor i en kappsäck, jobbar så mycket jag kan vilket resulterar i bra lön MEN dålig struktur på vardagen. Saknar så förbaskat mycket att kunna gå till MIN garderob och plocka fram de kläder jag vill ha på mig. Jag vill kunna mysa i min soffa och titta på min tv. Det där med kläderna är nog dock värst, avskyr att gräva runt i en väska och inse att det jag kanske vill ha på mig är kvar i stan..

NÄR ska jag få tillbaka mitt liv?!

Jag ska egentligen inte klaga, jag tycker om att vara hemma och nära familj och vänner. Men ibland längtar jag efter lite egentid där jag tar hand om mig själv och där jag har rutiner att följa och leva efter..

Just nu är mitt mål att få till nån form av rutin på träning i alla fall.
Jag MÅSTE börja träna, helst nyss!


Nu ska jag dock spela Sims - long time no see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0