On the road again.

Sadar, da var vi pavag tillbak till Sverige igen efter en helt fantastiskt underbar tid i Thailand!

Har redan borjat kika efter resor til nasta vinter (hehe) dock blir det minst en manads restid da, tva veckor ar pa tok for lite om man vill hinna se och gora en massa saker utan stres.

Befinner oss just for tillfalet pa Kaula Lumpurs, enligt mig, vardelosa flygplats. Den ar val egentligen som vilken flygplats som helst forutom det faktum att du inte kan anvanda facebook.. Jag och Sophie forstar det ej. Nu vantar i alla fall ett ofantligt antal timmar har innan vi kan satta oss pa planet till Amsterdam, jisses vad jag inte va sugen pa det. Ska ga och se om det finns nan sportslig att vi kanske kan boka om vara biljetter till ett tidigare plan, vore underbart OM det gick (mistanker dock motsats effekt an den onskade men man maste ju prova!)

Well well, blir det ingen omboking lar detta inte vara mitt sista inlagg.
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0