Övervägande och underhåll.

Jag överväger starkt att sluta sminka mig!
Finns absolut inget så tråkigt som att, förutom att borsta tänderna som inte heller är så vidare värst spännande, måsta tvätta bort det förbaskade sminket.. Huga. Nej men skona mig!

Nu kommer detta ju såklart inte bli av.
Jag kommer inte sluta sminka mig, hur skulle det se ut?!
Jag skulle i alla fall inte se ut.

En bra dag har det varit, en kreativ ledig dag :)
Hälsat på Johanna i Klövet och fått sytta en 13 dagar gammal bäbis, men åååh sa go! Har dessutom fikat med mamma, hämtat ungarna tre på respektive skola/dagis, solat, bokat massagetid hos Karin, lagat mat, fikat med momma som kom och hälsade på, klippt William och spelat Wii med mamma. Dessutom har jag ringt en del 'viktiga' samtal som jag skjutit på. Ellerhur kreativ!? Sen att sakerna jag gjort kanske inte varit så speciella så dom är värda att gå under kategorin 'kreativt' men ändå!

Blev i alla fall inga löparbrallor idag.
Väntar tills på fredag då det visst skulle vara rea på Landens och alla (?) vinterkläder skulle reas ut. Hoppas det plagg som jag är ute efter också får en röd prislapp på sig, det är ju ändå 'vinter löparbrallor'


I morgon ska några fler 'viktiga' samtal ringas, ett besök på banken skall göras och en stund på crosstrainern skall avvaras innan arbete klockan 16. Alltså, det är så planen ser ut. Hur det verkligen blir är en annan femma, kan tydligen hända en massa saker under en natt som gör att man måste ändra om planerna helt..konstigt.


-

Förresten en sak.
Fan va svårt och framförallt jobbigt det är att underhålla bloggen. Undehålla den till den så att läsarantalet håller sig bra och statistiken visar fina resultat. Det är fan inte gjort i en handvändning. Hum.. Ska försöka komma på nåt bra sätt att lösa detta problem på. För det är ju faktiskt så, har man många läsare blir det betydligt mycket roligare att skriva!

Med dom orden tackar jag för mig och önskar er där ute en fortsatt trevlig kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0