Pånyttfödd.

Wohoo, en 'halvsnagg' och dusch senare känner man sig som pånyttfödd!
Att jag dessutom smort in hela kroppen med väldoftande hudlotion, så den känns som en baby stjärt, gör fan inte saken sämre alltså!

Älska att känna mig ren, älska att känna mig fräsch!
Kärlek på det alltså.

Nu ska jag borsta gaddarna och sedan krypa ner mellan lakanen och glo på film tills jag somnar! Gud så skönt! I morgon är det fullspeckat schema igen med uppstigning halv nio (hoppas jag) för att dra iväg till solarieöarna en sväng, kroppen börjar bli blek nu.. Efter det bär det av upp till Klövsjö och Johanna och sedan hem igen för hämtning av ungar på fritids/dagis.

Faktiskt tycker jag om att ha fullspäckade lediga dagar, man känner sig oerhört kreativ då!
(Sen är ju såklart inte jag mer än människa och avgudar även de dagar då det är helt blankt i kalendern!)


..undrar förresten om jag kanske ska köpa mig ett par nya löparbrallor i morgon!?
Jag vill gärna tro att jag skulle komma igång med träningen på riktigt om jag hade ett par anpassade för det rådande klimatet.


Nä fan, det här går inte.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0