Slutkörd, överkörd, körd.

Helt jäkla slut i kroppen!
Idag var första gången sedan jag började på Treklövern som jag kände, då jag hade rast, att jag absolut inte orkade åka tillbaka. Inget speciellt som hänt där var bara så trött! Sen fick kroppen sig en rejäl omgång igår under skoterturen också, det känns idag och jag misstänker att det är den smärtan som gjort det jobbigt att jobba idag.

Tur att jag är ledig i morgon, tur! :)

Är hemma i Svensta nu i alla fall och i vanlig ordning den här tiden på dygnet är man uppe själv.. Vilket i och för sig kan vara ganska skönt. Just ikväll är det skönt, orkar inte va trevlig nå mer idag.


Står just nu i startgroparna för att korta ner håret på sidan och sedan ta mig en välförtjänt dusch. Vad beträffar håret är det inte bara på sidan det behöver fixas men i brist på Angelica så får jag nöja mig med detta så länge. På tal om Angelica så saknar jag henne, mmm, det gör jag! Kärlek till den tjejen! <3



Nä, ringa Johanna och sedan ta itu med huvve.
Amän, så får det bli!

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0