What's the point?

Är det meningen att jag i fortsättningen ska vakna såhär jäkla tidigt jämt eller?
Dom dagar jag är ledig alltså, de dagar jag jobbar har jag väldigt svårt att tro att jag skulle vakna av mig själv före klockan..

Då jag gick och la mig igår ställde jag klockan på 08.30 och 09.00 Nästan så jag kände hur trött jag skulle vara idag då den ringde.. Visst, straxt innan 7 slog jag upp mina blå och kunde sen inte somna om. Gick upp och gjorde i ordnig frukost att äta i soffan samtidigt som jag kikade på Uppdrag granskning - bra start på dagen! :)

Nu ligger jag och funderar på om jag skulle ha klätt på mig och dragit på gymet och solat. Vore så grymt skönt samt att jag vill underhålla den bränna jag redan har så jag får ha kvar den lite längre :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag undrar de å, varför ska man vakna så JÄVLA tidigt när man är ledig? Kanske för att man ska få ut de mesta av dagen? en försvarsmekaniskm kanske? :p

2011-02-12 @ 22:34:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0