Workout.

Jag vill börja träna!
Jag vill träna på gym, gå på pass och känna hur jag återfår kontrollen över min kropp.
NU vill jag göra det - helst nyss!

Kan jag deala till mig 'månadskort' på Kroppsbolaget i Svenstavik blir det alla gånger där (vill inte lösa ett halv eller helårskort då jag inte vet hur min framtid riktigt ser ut)! Jag tycker om det stället, det är mysigt med bra pass och bra instruktörer! Skulle va så skoj och jag skulle dessutom då få lite mer struktur på vardagen. DOCK har jag insett att något sådant inte kan bli av den närmsta månaden eftersom jag jobbar i princip varje kväll..dumt.

Well well, vi kan ju hålla tummarna för att mitt träningssug fortfarande finns kvar till nästa gång jag ska boka in mig på jobb - hoppas.


Är i Åsarna inatt igen.
Känns faktiskt lättare inatt än vad det gjorde igår (trots att jag sovit så lite idag). Peppar peppar ska jag kanske säga, jag vet mycket väl att det snabbt kan vända :/ Hoppas Marie kommer in snabbt från sin vända ute så jag får lite sällskap :)


I eftermiddag/kväll blir det till att leka med Elle och Keistoffa - skoj!
Vi ska måla och dricka bääääärrrrsss! :p

Nu är Marie tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0