Årets första.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Umgänget med mina fina vänner :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Ifrågasatte mig själv varför jag inte va nykter igår..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar.
Det sista du sa högt: Oj, kanske sjöng nåt..minns faktiskt inte.
Det senaste någon sa till dig: 'Hejdå'.
Vad har du druckit idag: Mycket; vatten, sockerdricka, cola - i rätt stora mängder. 
Vad var det senaste du åt: Klyftpärer på Jemten. 
Vad var det senaste du köpte: En kebabrulle.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Min i stan är brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och några minusgrader, rätt skönt. 
Godaste glassmaken: Tror nog baske mig att det är vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag. 
Sover du tungt: Oftast, framförallt de dagar jag börjar jobba tidigt.. 
Drömmer du mardrömmar: Sometimes.
Trivs du med ditt jobb: Faktiskt så gör jag det, mina kollegor är dom bästa!
Favoritklädsel: Långjalingar och nån mysig tröja.
Favoritlåt just nu: Favorit vet jag inte men jag älskar Pinks låt 'Raise your glass'
Vad ser du om du tittar till höger: Tv'n bland annat.
Vad gör dig glad just nu: Vetskapen att jag snart ligger och steker på en strand :) 
Vad ska du göra härnäst: Läsa lite fler bloggar eller kanske kika på en film.. Äta nåt?
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Om man kan vara utan humör så är jag det nu, humörlös.
Favoritgodis: Smågodis.
Kläder just nu: Långkallingar och min Paul Frank munkjacka.
Sommarplaner: Lite velig, jobba gärnet eller kanske USA? 
Hur många kuddar sover du med: Trivs bäst med fyra i sängen men sover dock med två.
Spelar du något instrument: Inte.
Morgon eller nattmänniska: Är nog mer en nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Att min familj och mina vänner mår bra.
Är du kittlig: Ibland.
Snarkar du: Näe det tror jag inte.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Spindlar, utan tvekan!
Längtar du mest efter just nu: En speciell person och att Solsidan ska börja! (+ den 24:e januari!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0