Bland marmelad och o'boy.

Sitter hemma på Gröngatan och har just avnjutit en riktig nostalgi frukost; kall o'boy och rosade mackor med marmelad på. Det är två av de saker som byggde denna kropp ska jag säga er!

Snart dags att börja bege sig mot Svensta där det idag vankas besök på Arbetsförmedlingen.. Jisses, att dom inte lägger ner den där skiten snart. Att jag och Ellinor dessutom idag har tid samtidigt hos samma arbetsförmedlare bådar inte gott, garanterat är det något öppet hus där man ska sitta och lyssna bara.. Nämen huvva! Nåja, skoj att Elle ska dit också i alla fall! :)



Ååh, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp mitt liv de kommande dagarna..
Jobbar från och med idag till och med lördag klockan 16.. Dessutom är det i morgon och på fredag heldagar.
Undrar just när jag ska hinna med att packa och fixa allt annat runt omkring, humm..

Ja, jag fattar inte ens att jag tar upp det som en fråga för jag inser ju att jag inte kommer att åka utan packning men jag blir ändå nojig över att jag kanske ska glömma något viktigt. Blir till att kladda ihop en hederlig gammal packlista (något jag faktiskt inte använt mig av på rätt länge).


Trevlig dag på er allahopa - VILKA NI NU ÄR!?
(Ja förutom Ellinor, Angelica, Anna och Gerd då som kunde berätta det..!)

Kommentarer
Postat av: caroline moden

jag läser din blogg Ida :) nästan varje dag :)

2011-01-19 @ 08:22:51
Postat av: Anonym

Inte ser man ut så där om man blivit uppväxt på oboy och rostade mackor med marmelad inte...:) Annars har du himla bra förbränning..:)

Pass, bankkort, kamera, bikini e det som behövs..:)och kanske lite solkräm förmodligen... Je veit... Kram

2011-01-19 @ 17:31:34
Postat av: Anonym

Inte ser man ut så där om man blivit uppväxt på oboy och rostade mackor med marmelad inte...:) Annars har du himla bra förbränning..:)

Pass, bankkort, kamera, bikini e det som behövs..:)och kanske lite solkräm förmodligen... Je veit... Kram

2011-01-19 @ 17:31:52
Postat av: Emelie

Jag läser också =)

2011-01-19 @ 18:07:05
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0