BrainSTORM..

Alltså brainstorn i direkt översättning - hjärnstorm, det är storm där uppe..
En miljon, om inte en miljard, saker som ska fixas, packas och göras innan avresa på söndag. Men VAR ska jag börja?! Det viktigaste är ju dock passet, försäkringspapperet, kamera och pengar. Resten kan man ju köpa, faktiskt. Men jag hatar när det är såhär, då jag inte har full koll! Jag måste ha det, jämt.

Nåja, lyckades i alla fall byta bort morgondagens andra pass så nu jobbar jag bara till halv ett. Känns lite tryggare. Susa hem efter jobbet och slänga ner allt jag äger och har här på Klövervägen och sedan åka vidare mot Östersund där jag ska mysa med pappa och Ulla <3 innan det är dags att börja packa på riktigt.


Nä, måste skriva en packlista nu samt börja kika över lite musik att ladda ipoden med.
JUST JA, får inte glömma att kika efter mobilladdare till N95:an (nostalgi!) som ska få hänga med mig (iPhonen är jag alldeles för rädd om)..och pappa ska få skicka med sitt refillkortsnummer. Försäkringspapperet ligger det fortfarande i köket? USB minne, är det något som finns att tillgå här hemma?

Miljoners miljoner saker..
Men som sagt, packlisat och musik nu - resten lämnar vi åt morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0