Come let go.

Måste ursäkta mitt förra 'inlägg'.
Skull så stort blogga från telefonen men råkade komma åt 'publicera' knappen och orkade sen inte gå tillbaka och radera och göra om så det fick va.

Är i alla fall i staden nu.
Sitter hemma i soffan med fötterna på bordet och maur som bare gött! Måste verkligen försöka ta mig hit oftare, gillar ju som den här lyan jag! :)

I morse, eller ja, idag klockan 11 var det dags för spruta nummer 2 i Twinrix triologin. Alltså jag avskyr nålar av alla de slag och då framförallt sprutor. Dock gör inte den här ont att ta (det är ju få sprutor som faktiskt gör det) det som däremot gör ont är det dom sprutar in. Jisses vad det värker och har sig i armen efter att man fått det, tack och lov bara under en liten stind. Jaja, nu är man skyddad iaf vilket känns gött!

Liftade med mamma och Bengt in till staden vilket betyder att jag i morgon får ta bussen hem till Svensta. Kan väl va rätt okej att åka buss också framförallt eftersom man då kan passa på att sova en sväng till. Det enda dåliga är att man då verkligen MÅSTE vara i tid. Busschauffören lär knappast bry sig om eller ens veta att jag föddes 10 minuter för sent och därför emellanåt kan ha svårt att passa en tid - det vill som gärna gå 10 minuter till.. Får ställa många larm så ska det nog gå bra (hoppas jag!)

Lekt en massa med Angelica har jag också gjort idag :D
Strosat runt på stan lite, druckit kaffe, kikat efter säng åt Marcus, dinerat på Donken, fått håret finjusterat och färgat och bara myst! Me like alot, mera mera!


Nä, bort me sminket och ner i sängen med mig så jag tar mig upp i morgon.
Åååh, ännu en sak som är ünerbra med att vara i stan, jag kan kika på film från datorn i min fina tv från sängen, min säng! Fantastiskt! :)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0