Day fifteen.

Mina drömmar.

Oj.
Många 'tunga' punkter på den här listan känner jag..

Mina drömmar alltså..hum..
Jag vill se världen, besöka en massa spännande platser och skaffa mig många fina och roliga minnen. Jag vill utbilda mig till något jag verkligen brinner för och sedan arbeta med det. Jag vill träffa den rätte, gifta mig och skaffa barn. Jag vill hitta mitt drömhus att bygga upp min framtid i. Och faktiskt, slutligen vill jag leva ett relativt normalt 'Svensson liv' - kanske inte just Vovve, villa volvo (det där förutsägbara) men typ, med några finjusteringar :)



Mina två största drömmar just nu är dock; 1. att skaffa större bröst och 2. att vara hos Dig..
Det andra kan vänta ett tag - det gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0