Day nineteen.

Detta ångrar jag.

Finns så många saker i mitt liv som jag ångrar.
Många saker jag sagt och gjort..
Tänker inte gå in på någon specifik dock, det skulle kunna bli hur långt som helst.

Vissa saker mer allvarliga än andra.

Dock brukar jag försöka tänka bort det. Jag resonerar som så att det bara är dumt att gå och ångra en massa saker eftersom man ändå inte kan göra dem ogjorda. Det man däremot kan göra är att försöka se till att inte göra om samma misstag igen (vilket inte alltid fungerar så bra..) Men jag försöker, varje dag försöker jag. Har insett att ingen kan bli felfri men man kan i alla fall försöka!



..kan dock dela med mig av en sak jag ångrar riktigt mycket - att jag sålde min skoter!
Dummaste affären jag nånsin gjort!
Tänk om detta var det 'värsta' jag gjort, att det inte fanns nåt jag ångrade mer. Då skulle jag ha ett ganska enkelt liv känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0