Day seventeen.

Mitt favoritminne.

Jag har så många fina och härliga minnen så det är svårt att välja bara ett att berätta om..hum.

Jo men det får bli då jag och Pelle tog en spontantur till Stockholm. Jag kom hux flux på att jag ville åka dit ett veckoslut (detta kanske var en tisdag), frågade om han ville följa med vilket han ville. Letade upp tågbiljetter och hotell och inväntade sedan bara fredagens ankomst.

Så himla mysig helg hade vi.
Mysigt hotell (även fast vi valde ett rum man fick röka i, fråga mig ej varför..), god mat, shopping, Grönan besök x 2, bio och en massa massa massa mys. Det är nog en av de bästa helgerna jag haft med honom, och då har vi haft många fina :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0