Day sixteen.

Min dag.

06.00
- uppstigning med fix och stök till det härliga ljudet av Mix megapols (GÖTEBORG) morgongäng!
07.00 - börja knata bort mot busstorget.
07.15 - bussen avgår från stationen.
08.25 - anländer till Svenstavik. Hem för att hämta bilen, ett snabbstopp på Dollar kontoret för att visa av det nyfärgade håret och sedan vidare mot Åsarna.
09.00 - gick på mitt pass.
16.00 - gick av mitt pass och styrde då kosan mot Rätan.
17.30 - middag med papsen framför tv'n innan jag totaldäckade.
20.00 - vaknade till liv, klädde mig lite varmare och hakade på pappa och Amanda bort till stallet varifrån jag och Frasse sedan gick hem ifrån.
21.00 - suttit fastklistrad i soffan med datorn, nyponsoppa och glass, tv'n och pappa såklart :) Ska väl nu göra mig i ordning för bingen och sedan krypa ner, natti.


(Anatar att ni förstår att tiderna är ungefärliga!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0