Day thirteen.

Den här veckan.

Eftersom det bara är måndag idag väljer jag att dra en redogörelse från förra veckan.

Måndag - Arbetade först på bolaget till klockan 13.00 En fika med fina vänner och sedan bara chill i soffan. Kikade bland annat på nya säsongen av 'Familjen annorlunda'
Tisdag - Bolaget igen dock till 16.30 denna dag. Efter arbetet blev det bara lugnt hemma.
Onsdag - Bolaget 09.30-18.15 och efter det tog jag det, mest troligt, bara lugnt hemma. (Jisses vilket spännande liv)
Torsdag - Började dagen med mysigt fika hos momma innan jag var tvungen att befinna mig i Åsarna klockan 15 för att arbeta fram till kl 20. Efter arbetet blev det en tur till Brånan där det bjöds på kaffe och lite prat.
Fredag - Bolaget 09.30-14.14 Hem för att packa lite och sedan vidare till Östersund med Ellinor. Mys på Eastern tillsammans med Elle, Sophie och broder Jonas innan vi påbörjade förfesten hemma hos S (då även i sällskap av Elin, Lotta och Josef). Kvällen avslutades med ett trevligt G3 besök :)
Lördag - Arbetade i Åsarna mellan 08-12.15 och ställde mig själv frågan 'VARFÖR!?' mer än en gång. Kebabrulle från Jemten, taktikvila i soffan, snabbvisit till stan och skvaller på Jemten innan jag slutligen intog possition i soffan igen.
Söndag - Startade dagen med att försova mig och kom 30 minuter försent på jobbet. Arbetade fram till klockan 14 och begav mig sedan hemåt. Efter lite mat och film totaldäckade jag i soffan där jag sedan blev liggande fram till halv sju. Spelande på Nintendo Dsi, häng vid datorn och kikande på tv'n bestod resten av dagen av.


Lagomt med jobb och på tok för lite fritidsaktiviteter som ni kan se..
Skärpning Norling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0