Day twentysix.

Mina rädslor.

Den största rädslan är väl att någon väldigt närstående ska gå bort.. Usch vilken hemsk tanke. Tror ärligt inte att jag skulle fixa om det skulle hända nåt med ex. mamma eller pappa. Hemska tanke!

En annan sak jag också är lite rädd för men som är betydligt 'lindrigare' om man jämför med ovanstående är att jag är rädd för att bli själv. Jag menar, jag vill ju ha barn och allt men det är väl inget som säger att jag kommer att få det bara för att jag vill de. Tänk att vakna upp och inse att 'ja, nu är jag 45 och bor här på samma ställe med min katt..' Säkert inget hemskt liv det heller men jag ska inte vara själv, nänämensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0