Day twentythree.

Det här får mig att må bättre.

Hum..

- Att träffa mina vänner och bara prata och mysa med dom får mig att må bättre. De säger oftast så kloka saker dessutom! Sen om jag har ett riktigt down så räcker det med ett litet sms från Pelle så mår jag genast mycket bättre!

- Om jag är stressad över nåt och känner att nån form av panik är påväg att bryta ut mår jag oftast bättre om jag får sätta mig ner och röka en cigarett. Det känns som att man kan tänka klart då man får göra det.

- Att shoppa kan också få mig att må bättre, dock vet jag att det är väldigt dåligt.. Men det funkar ju och så länge det inte är flera tusen som bränns så anser jag det vara lugnt.

- Att gå ut och gå, så fort man förmår, är så skönt. Känns som att all negativ energi man har inom sig försvinner i samma takt med stegen man tar!


Tjaaa..jag hade säkert kunnat utveckla mina svar lite bättre men jag orkar faktiskt inte det.
Detta får duuuuga helt enketl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0