Det går bra nu..

Läsarna rullar in som det ska - det går bra nu! :)

Nääääråå, eller jo. Läsarantalet ökar vilket ju är riktigt roligt att se! Dock förstår jag inte att Ni kan finna något nöje i att läsa mitt dagliga (nåja..ska bli) dravvel. Men tydligen gör ni det vilket jag, som sagt, finner väldigt roligt! Att jag dessutom fått en kommentar från en, för mig, okänd person som skrev att hon gillade min blogg är ju bara extra roligt och gör så man vill skriva ännu mera. Bara jag lär mig komma överens med att blogga från telefonen så ska ni få se på fan! ;)

Kvällen har spenderats i Brånan hemma hos morbror med familj. Kaffe, kakor och en massa prat har det blivit vilket ju alltid är trevligt. Dock är jag lite besviken över det uteblivna skvallret. Ta mig tusan det händer fan inget nånstans nu känns det som - boooooring! Eller så är det jag som halkat lite utanför händelsernas centrum, kan ju faktiskt vara så också.


Well well.
Stadstur i morgon ja vilket då även innefattar date med Angelica! :)
Mys mys mys!
Ska faktiskt bli skönt att sova i lägenheten, om så bara för en natt. Egentid tackar man aldrig nej till. Framförallt inte om man i huvudsak bor i ett hus med 3 barn i åldrarna 7, 5 och 4 samt två andra vuxna. Nää som sagt, skönt ska det bli :)



Kika lite film nu då innan det är dags att slå igen de blå.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0