Duscha!

Känner att det skulle vara grymt skönt att ställa sig i duschen nu!
Såklart tänker jag dock inte göra det, herregud, då skulle jag väl inte ta mig i säng inatt..
Men som sagt, skönt vore det i alla fall - määän de får bli i morgon, fredagstvagningen :)

Jisses va poppis jag har varit nu ikväll på facebook chatten (haha!) sen jag loggade in för någon timma sen har folk skrivit konstant (med en paus så mitt internet fuckade), sen påt igen. Skoj! :)


Helvete va förbannad jag va i morse! Men DU!
Står inne på busstationen i stan och väntar på bussen då det kommer in en tjej i 14 (?) års åldern med hörlurar på huvudet och spelar musik så jag ta mig fan tror hela busstorget måste ha hört! Gav henne en ilsken blick (och hon tittade på mig) sen vänder hon bara bort huvudet och fortsätter lyssna lika jävla högt. Satan va förbannad man blir! Tack gode gud att jag själv hade med mig lurar så jag också kunde lyssna på musik, annars hade jag nog fan måsta gått fram och gett på na en jävel!

Arbete 09-16 i Åsarna sedan hem till Rätan för mys med pappa.
Tog mig en skön promenad med Frasse från stallet och hem nu ikväll, jaa, man skulle haft en hund alltså. Har ju fått för mig att jag skulle bli grymt fit och snygg om jag bara hade en hund.. Well well, jag lär inte få nån jycke nu så det är lika bra att försöka hitta nåt bra kompliment - valla upp längdskidorna?


Nämen huvva!
Bingen väntar - natti natt.



Tiihi, i morgon ska jag vara sådär busig och mysigt ska de bli! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0