En riddares historia.

Just i detta nu:

Jag sitter i en rätt bekväm ställning i soffan. Datorn är placerad i mitt knä, fötterna ligger korsade på bordet och på tv'n visas 'En riddares historia', sjuuuukt fin han är Heath! (Enormt dumt att han var tvungen att kasta in handduken..slöseri på snygga människor skulle jag vilja kalla det). Kvällen blev rätt bra tillslut trots allt.

MEN (dessa förbaskade jäkla men..!)
Jag börjar jobba klockan sju i morgon och klockan slår snart över till den 9:e januari. Kaaaaaanske vore det på sin plats att sussa lite?
Mest troligt.

Förbaskade jobb.
NÄR ska jag bli FÖRSÖRJD och kunna jobba då jag känner för det bara för att jag vill - inte för att jag MÅSTE!?

Well well.
07-14 bör gå rätt snabbt tycker jag då jag lär överleva, men ändå. Förstöra en hel söndag med jobb..


Nä, jag får nog ta och ladda ner den här filmen och gå och lägga mig nu istället.
Känner jag mig själv rätt kommer jag tacka mig för det valet i morgon bitti då klockan ringer - for sure.

Natti nattia allahopa nudå!





..Dig tänker jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0