I've got a feeling.

Jag har en känsla, en känsla som säger mig att 2011 kommer att bli ett bra år!
Fråga mig inte varför denna känsla infunnit sig - det bara känns så liksom ;)
Får hoppas att det stämmer.
Det får SÅ LOV att bli ett bra år :)
I morgon är det jag som tar tag i saker jag alltför länge ignorerat. Försökt glömma rättare sagt. Träning och bra kosthållning är två punkter (de tyngsta punkterna..) Huvva. Fast faktiskt, nånstans långt inom mig känner jag ändå ett litet sug att dra på mig löparbrallorna och ge kroppen vad den tål! Även att längdskidorna ska få sig en omgång (efter att någon vänlig själ gått loss med ny valla..) Ska försöka ta tag i samtliga saker i morgon - det gäller att smida medan järnet är varmt sägs det ju.
Nu blir det att fortsätta med Oceans 12.
Eftersom jag är lite efter har jag inte sett någon av dessa filmer tidigare. Men så i lördags gjorde jag slag i saken och kikade på den första och jäklar vilken kanon rulle! Den hade nog fan allt jag vill att en film ska ha, bra handling OCH ett lyckligt slut - vad mer kan en Ida Norling begära!?
..att dessutom sällskapet var av toppklass gjorde inte saken sämre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0