Kickar igång..

Jaha, nytt år och i och med det ett nytt 'bloggår'..
Tänk om man kanske kunde bli lite mer seriös med den här bloggen och få ett lite jämnare flöde med inläggen. Istället för som nu; 10 inlägg på 2 dagar. Dött en vecka. 7 inlägg på en dag. Dött en månad.. Jag finner ingen balans i det. Ska försöka bättra mig, promise!

- Julafton var bra, mysig och bra med pappa och co :)
- Juldagen på Skalet var även den bra men inte som den brukar.. Kan dock inte sätta fingret på vad som saknades?
- Dagen före nyår var skoj men inte den heller som den brukar. Är det jag eller Skalet som börjar tappa stinget?
- Nyår var lugnt, skönt och enormt mysigt! Inte en enda droppe alkohol förtärdes men desto mer mat ;)

Blir en jäkla massa jobb för mig nu tills dess att vi åker. Vill ju som ha ett 'okej' liv då man kommer hem också.
På tal om att åka -  21 DAGAR KVAR NU! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0