Klein!

Gar man ut och festar med tanken: ikvall kor vi ALL IN da kan man ju rakna med att inte ma sa bra dagen efter heller.. Jag mar inte sa bra idag. Att jag dessutom ar rod som en tomat pa hela kroppen gor inte saken battre da det branner branog!

Jaja, det som inte dodar det hardar sager dom ju, for hoppas att det stammer :)

Notis till mig sjalv forresten: Kop inte hummer till middag igen.
Absolut bland det dyraste jag atit. Medans mina 3 vanner betalade runt 400 bath for sin mat pungade jag ut med 1700 for min.. Eeh.

Jaja, TUR de inte e pengran da sitt i! :p

Kommentarer
Postat av: Ullis

Det kostar å ligga på topp Ida...:) Men som sagt.. livet går inte i repris, så passa på....Kram

2011-01-28 @ 07:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0