Klockrent!

Jag har sagt upp mitt mobila bredband nu.
Ansåg det vara onödigt att stå och betala för nåt som jag ändå nästan aldrig använder. Men faktiskt, de få gånger man är i stan känner man sig faktiskt ganska strandsatt utan Internet. Förvisso kan jag surfa på telefonen men det blir liksom inte samma sak.

I alla fall, igår var jag på The Phonehouse och hörde mig för. Vad man ska ha och vad som funkar bäst. Tele2 tydligen.. Mjaa, avvaktar ett tag till, man kanske ska köra på något fast också så man får upp hasigheten lite. Men så visade Angelica mig hur man gör för att dela Internet från telefonen till datorn och jäklar säger jag bara! Funkar verkligen klockrent! Betydligt mycket bättre än vad det mobila från Telenor gjorde! Så nu inser jag ju det att jag inte kommer att behöva skaffa nåt nytt bredband då jag kan köra från telefonen - niiiiiiice!



Fy fan, nu MÅSTE jag se till att börja packa.
Inte gjort nånting än.. :/

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Ida,



Det är roligt att läsa att du fått hjälp med att använda mobilen som modem i din dator så dina internetuppkopplings frågor löste sig. Om du någon gång i framtiden behöver ett Mobilt bredband kan vi tipsa dig att kolla in på www.tele2.se för våra aktuella priser och kampanjer.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-24 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0