KOM IGEN NU!

Va tusan, idag har 'bara' drygt två tredjedelar av de som läste igår läst..
Hoppla hoppla, keep up the good work och ge mig bra statistik nu folket! ;)

Herregud, måste berätta om en sak som först gav mig hjärtstillestånd och sedan hjärtklappning!
Då jag nyss satt i bilen och sjöng för full hals till Jay Smith dyker det helt uta förvarning upp en älg på vägen! På andra körbanan förvisso men på vägen. Det enda jg tänkte var; 'måtte den springa ner i diket på den sida den står' - vilket den tack och lov också gjorde! Men hade den inte gjort det hade det fan blivit en smäll.. Usch va äckligt! Känns som att det är på tok för mycket älg i farten i år, skötte sig inte jaktlagen som de skulle i höstas?

Nää, huvva säger jag bara!


Kvällen på jobbet gick i alla fall bra, även om jag stundvis kände lite irritationer. Dock behöll jag dom för mig själv så det var ingen stackars tant eller farbror som behövde lyssna på mitt klag :) Jag är rätt duktig på att fejka ett leende ska ni veta!


Förresten, Du Anonyme som kommenterade i inlägget 'Bland marmelad och o'boy' - vem är du?
Och förresten till er andra som läser mitt eviga dravvel om allt och ingenting - tack för att ni läser, det värmer faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

De var je som kommenterade marmelad o mackor i går... visste in´t hur je skulle göra på inlägget, namn ska ju stå så klart..:) Tur de gick bra med älgen, som sagt... dom ska ligga i backen.. och i skogen...:) Kram

2011-01-20 @ 07:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0